Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Βράβευση του Πειραματικού Γυμνασίου Σπάρτης

Μια σημαντική διάκριση επεφύλασσε στο Πειραματικό Γυμνάσιο Σπάρτης, η εκδήλωση «Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση», που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Πέμπτη 23/6.

Το έργο «Ένα ταξίδι στην Αθήνα του 5ου αι. πΧ», το οποίο εκπόνησαν κατά το σχολικό έτος 2009-2010, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Πειραματικού της πόλης μας, βραβεύτηκε από την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας ως

ένα από τα εννέα καλύτερα έργα που παρουσιάστηκαν.

Στο εν λόγω έργο, που εκπονήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος Ιστορίας Α΄ Γυμνασίου και υπό την καθοδήγηση του φιλόλογου κ. Ιωάννη Κονδυλόπουλου, αξιοποιήθηκαν το σχολικό εγχειρίδιο, το λογισμικό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και το διαδίκτυο, με τελικό προϊόν, τις εργασίες δημιουργικής γραφής των μαθητών σχετικά με ένα εικοσιτετράωρο από τη ζωή μιας φανταστικής οικογένειας Αθηναίων του 5ου αι. πΧ.

Οι εργασίες αυτές, αλλά και όσες εκπόνησαν οι μαθητές κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2009-2010, εφαρμόζοντας ανάμεσα στα άλλα και την ομαδοσυνεργατική μέθοδο διδασκαλίας, αναρτήθηκαν στην εκπαιδευτική πλατφόρμα eclass και στην ιστοσελίδα του σχολείου (http://gym-peir-spartis.lak.sch.gr/index.htm).

Επιπλέον, μετά και την τοποθέτηση διαδραστικών πινάκων κατά το σχολικό έτος 2010-11 στο Πειραματικό Γυμνάσιο Σπάρτης, συνεχίστηκε η προσπάθεια, με δειγματικές διδασκαλίες και εφαρμογή καινοτόμων δράσεων, να κατακτηθεί από τους μαθητές και τις μαθήτριες ο κριτικός-ψηφιακός γραμματισμός.

Το έργο «Ένα ταξίδι στην Αθήνα του 5ου αι. πΧ» επιλέχθηκε ανάμεσα στα εννέα καλύτερα από την Κεντρική Επιτροπή Αξιολόγησης των έργων και γι’ αυτό παρουσιάστηκε από τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό κατά την τελετή βράβευσης στην αίθουσα Jaqueline de Romilly του υπουργείου Παιδείας, παρουσία της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου, των βραβευθέντων εκπαιδευτικών και των στελεχών της Εκπαίδευσης.

Ο κ. Ι. Κονδυλόπουλος, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, αφού αναφέρθηκε στο περιεχόμενο και τους στόχους του έργου, προέτρεψε τους παρευρισκόμενους να επισκεφθούν την ιστοσελίδα του σχολείου, ώστε να έρθουν σε επαφή με τα προϊόντα της δημιουργικής φαντασίας των μαθητών. Ολοκληρώνοντας την ομιλία του, μάλιστα, δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει όλους «τους συνταξιδιώτες σε αυτό το μαγικό ταξίδι, εκπαιδευτικούς και μαθητές».

Σημειώνεται, ότι η αξιολόγηση των έργων έγινε από 131 άμισθους αξιολογητές, ενώ το κάθε έργο εξετάστηκε με διπλή αξιολόγηση, χωρίς οι αξιολογητές να γνωρίζουν το όνομα και το σχολείο προέλευσης του δημιουργού κάθε έργου.



λακωνικος τυπος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου